• Bureaumatch™

Få klarhed og find det rette match for din virksomhed.

Du har arbejdet med seks forskellige bureauer på 10 år, men stadig ikke fået resultater, der virkelig batter. Lyder det bekendt?

Det handler ikke nødvendigvis om dårlige bureauer, men om at finde det rigtige match. I vores forløb Bureaumatch™ hjælper vi din virksomhed med at afstemme ambitioner, opstille klare forventninger og finde de rette samarbejdspartnere til opgaver som:

— Google Ads
— Social Media
— SEO
— Email Marketing

Og det bedste af det hele? Hands er ikke et marketingbureau, så det bliver ikke os. Det er jo allerede et bureau mindre at tænke på. Vi er til gengæld virkelig dygtige til at hjælpe med at finde den rette marketingpartner for dig.
Vi indtager en udførende konsulentrolle, hvor vi træder ind i din virksomhed og kigger ned i alt fra sammensætning af personalegruppe til valg af samarbejdspartnere og systemer. Til sidst står du med en konkret handlingsplan, så det er tydeligt for dig, hvor der skal investeres.

Du får et værktøj der kan sikre, at du overholder jeres salgsmål uden at overstige jeres budgetter.

→ Budget

Vi gennemgår dit marketingbudget og sammenholder med din omsætning og indtjening. Vi sikrer, at vi er klar til at gå i dialog med bureauer.

→ Evaluering

Vi gennemgår dine resultater over de seneste 12 måneder og vurderer, om de lever op til dine forventninger.

→ Målepunkter

Vi definerer de overordnede forventninger til din markedsføringsindsats, herunder performance pr. kanal.

→ Nuværende bureau

Vi afholder et møde med dit eller dine nuværende bureau(er) og får deres vurdering af samarbejdet og den indsats, de har fokus på.

→ Møde med potentielle samarbejdspartnere

Vi deltager på møderne med de bureauer, som vi udvælger sammen.

→ Skalering

Vi sikrer at du vælger et bureau, der kan vokse med din forretning.
  • Fremgangsmåde

Erfaringen er afgørende. Vi matcher dit behov med de rigtige bureauer

→ Fase 1: Gennemgang og analyse

Din virksomheds performance gennemgåes med afsæt i din organisationsopbygning og tilgængeligt data. Vi kommer med en analyse af hvad din forretning burde kunne opnå og hvad det vil kræve at virksomhedens forskellige enheder, så dine budgetter og forretningsmål sættes så realistisk som muligt.


Fase 2: Implementering baseret på data

Efter analyse og forberedelse, går vi i dialog med nuværende og potentielt nye mulige samarbejdspartnere. Ved valg af nye partnere, gennemgår vi vilkår og betingelser, kontrakten og laver en handlingsplan for de første 30 dage, 3 måneder og 12 måneder.

  • Pris

Men hvad koster det så?

Bureaumatch™ er et unikt forløb, der styres med hård hånd af vores retail og e-commerce manager Rasmus Skovsgaard

Han bruger sine mere end 10-års erfaring med ledelse i retail og e-commerce i din forretning.

Bureaumatch™

Det er et unikt forløb til 15.000 kr.
Kontakt os

Betingelser

Det kræver introduktionsmøde og godkendelse at gøre brug af forløbet.
Handelsbetingelser

Brug for en hånd?

Lad os pege dig i den rigtige retning med afsæt i en uforpligtende snak om digitaliseringen af din virksomhed. Send en e-mail til Lukas på lukas@wearehands.dk, så vender han retur inden for 24 timer.