- Case
Zarkoperfume
Hands har løftet opgaven som ekstern e-commerce-manager for Zarkoperfume med ansvar for at holde deres webshop opdateret i overensstemmelse med og på baggrund af relevant salgsdata.
Sideløbende har Hands hjulpet med at introducere newsletters via Klaviyo-opsætning og efterfølgende været ansvarlig for at udarbejde og udsende ugentlige newsletters.
Sideløbende har Hands hjulpet med at introducere newsletters via Klaviyo-opsætning og efterfølgende været ansvarlig for at udarbejde og udsende ugentlige newsletters.
Kunde | Zarkoperfume |
Service | E-commerce Management |
Periode | 2023 → 2024 |
Link | Zarkoperfume.com |
Zarkoperfume valgte Hands som ekstern e-commerce-manager. Formålet med samarbejdet har været at løfte konverteringsraten for på den måde, at få mere værdi ud af eksisterende besøgende.
Fremgangsmåden var ugentlige opdateringer af forside og udsendelse af newsletters, som i forening havde stor effekt.
Hands har løftet opgaven som ekstern e-commerce manager, hvor vi har stået for daglig drift og udvikling af webshoppen, lanceret kampagner og udarbejdet newsletters.
Fokus var på udnyttelse af samspillet mellem sociale medier, webshop og newsletters, for maksimal konvertering.
Fokus var på udnyttelse af samspillet mellem sociale medier, webshop og newsletters, for maksimal konvertering.
- Opgaver
→ Ugentlige opdateringer af webshop
Vi har stået for ugentligt optimering af forsiden på webshoppen. Vores fokus hat været på optimering af indhold og kategorier med udgangspunkt i webshoppens reelle salgsdata. Målet er at skabe et samspil med de øvrige fokusområder og initiativer for ugen.
→ Ugentlige nyhedsbreve
Vi har stået for opsætning og udsendelse af nyhedsbreve. Vores opgave har vært at sikre en løbende kommunikation, der også rammer alle dem, som ikke automatisk besøger webshoppen. Udsendelsen af nyhedsbreve og opsætningen af forsider har været et parløb.
Vi har stået for ugentligt optimering af forsiden på webshoppen. Vores fokus hat været på optimering af indhold og kategorier med udgangspunkt i webshoppens reelle salgsdata. Målet er at skabe et samspil med de øvrige fokusområder og initiativer for ugen.
→ Ugentlige nyhedsbreve
Vi har stået for opsætning og udsendelse af nyhedsbreve. Vores opgave har vært at sikre en løbende kommunikation, der også rammer alle dem, som ikke automatisk besøger webshoppen. Udsendelsen af nyhedsbreve og opsætningen af forsider har været et parløb.
Brug for en hånd?
Lad os pege dig i den rigtige retning med afsæt i en uforpligtende snak om digitaliseringen af din virksomhed. Send en e-mail til lukas@wearehands.dk, så guider han dig i den rigtige retning.